Subject: FW: tänavavalgustuse projekteerimine transpordimaa kaitsevööndisse
From: "Ranno Raidla" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 10:21:16 +0300

Tere

Kelle poole võib pöörduda info saamiseks?

Lugupidamisega

Ranno Raidla

Nooremprojekteerija

AS KH Energia-Konsult

M: 53 430 593

khenergia.ee

From: Ranno Raidla
Sent: Monday, October 21, 2024 10:16 AM
To: 'Annika Matson' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: tänavavalgustuse projekteerimine transpordimaa kaitsevööndisse

Tere Annika Matson

Pöördun Teie poole info saamiseks, kui soovime projekteerida
tänavavalgustust transpordimaa kaitsevööndisse (mitte tee maale), millega
tuleb projekteerimisel arvestada. Objekti orienteeruv asukoht
Viimsi-Rohuneeme teest Viigi tee suunas.

Lisan pildi asendiplaanist.

Lugupidamisega

Ranno Raidla

Nooremprojekteerija

AS KH Energia-Konsult

M: 53 430 593

khenergia.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.